7 maj.



Hhihi och nu kom detta lilla inlägg om hur det var ett år sedan. Detta inlägg som alltid dyker upp då det var ett år sedan jag såg denna människa på en viss plats. Hehe.

Så ja det är ett år sedan, det är den 7 maj idag och det var den 7 maj då. Lyckan då var helt obeskrivlig. Att träffa Erik Hassle mitt inne i stan med min Erik Hassle tröja på mig dessutom. Kan verkligen inte förstå att det hände.

Åh jag kan fortfarande ibland gå tillbaka till det inlägg jag skrev när jag kom hem. När Emmi satt där bredvid mig och skrattade och suckade till mina små förtjusningar av att han sa att jag hade en fin tröja osv.
Åh som jag beskrev det då i ett inlägg var blandannat;
"Men iaf haha jag har sett tre stycken som har samma frisyr som Erik Hassle. Har ju blivit fett chockad. Haha, men den sista, de va riktigt likt alltså, allt va likt med personen och gissa vem de va, jooo världens bästa Erik Hassle. Shit vad glad jag e. Haha jag och Emmi står vid ett övergångsställe och så säger jag bara "Emmi, Erik Hassle!" Hon ba "va?" Och jag "Erik Hassle" och så ser hon honom, woow"
Hihi jag blir glad på något vis.

Denna dag har jag nu levt på i lång tid. Ja i ett år och jag tror att detta antagligen kommer vara en dag som jag aldrig glömmer bort. Den är så speciell. Den 7 maj 2011.

(tihih och så den otroligt fina kvaliten på bilderna från min gamla mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0