200512

Igår var jag och Emmi ute i solskenet och bara hade det trevligt och pratade av oss massor då vi inte hade setts på hela tre dagar.

Först gick vi på en promenad. Vi gick på ställen där det fanns otroligt många fina och gröna träd. Det var så otroligt vackert och alla vårblommor luktade så gott när vi passerade dem.



Sen gick vi och satte oss på gräset och talade om instagram länge, länge. Ja nästan bara instagram. Förutom när jag låg i gräset för att fota maskrosor i motljus. Hur det gick ska vi nog inte tala om...




Idag har jag gjort lite hemkunskap samt filmat en engelska grej med mina fina vänner som ska redovisas på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

fina bilder :)

2012-05-21 @ 03:13:16
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Fina och härliga bilder :D



Ställ gärna en fråga i min frågestund om du inte redan gjort det! Ha en bra dag!:)

2012-05-22 @ 14:50:10
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0