030512


Okej jag börjar få en sån här "bildkris" igen. Har inte ens rört kameran på ett antal dagar vilket är kris. Fu.

Skolan rullar på och denna vecka har varit riktigt skön. Fått tillbaka lite prov, disskuterat konst och känslor, fått reda på att jag ska ha ett hemsk tyska prov nästa vecka samt haft trevligt och knasigt på rasterna tittandes i Astrids gamla Frida tidningar.

Två kvällar har jag lyssnat på Erik Hassle när han var gästredaktör och kan komma fram till att jag inte alls har samma musiksmak som honom. Hörde två bra låtar idag på en timmes tid. Hmm...

Nu tittar jag otroligt nog på Let´s Dance och vettefan varför. Händelselös kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0