090312

Idag är det fredag. Och det har hänt en jädrans massa saker denna vecka som inte varit med här på bloggen. Jag har fått reda på att Armand Mirpour släpper sitt debutalbum i April (kommer dock inte ihåg exakta datum), Erik Hassle är snart klar med sitt album vilket gör mig så himla lycklig. Jag har lyssnat på mycket bra musik, varit i skolan i fem dagar. Där har jag skrivit prov och fått tillbaka prov vilket har varit så otroliga lättnader.
Idag skrevs det ett prov, eller ja minitest. Efter dryg tio minuter var hela klassen klara. Haha.

I veckan har det även varit frost. Eller ja i söndags var det frost ute.

Samma dag läste jag en bok som vi har haft som svenskaläxa i evigheter. Äntligen blev den utläst! Fast måste säga att den var helt okej, ganska knasig dock.


Vackert väder har det varit också. Himla fint och härligt. Verkligen vår. (vacker fläck på fönstret mitt. Strunta i den helt enklet.)

På tyskan håller vi även på att lära oss ungsomsspråk. Ganska trist men tyska är ju de överhuvudtaget. Enligt mig iallafall.
Jag har även möblerat om lite i rummet hos min far. Sängen är flyttad vilket känns himla konstigt. Den har stått på samma ställe under hela tiden jag haft detta rum. Känns dock mindre men är ju inte riktigt klar än. (ja det är kaos kan jag varna om. Hela jag är lite kaos.)


Hihi och min lilla tv.

Sen idag när jag kom hem skulle det komma några och täta fönstrerna. Eller ja en person var här och fixade (inte trixade) detta tog ca två och en halv timme och jag gjorde ingenting under denna tid. Satt på ett och samma ställe med mobilen i handen under hela tiden. Det roligaste var nog att lyssna på när han pratade i telefon. Alltså med hans kompisar typ. Fick reda på mycket intressanta saker. Haha.

Sen var det The Voice Sverige och tittarna röstade fram Dennis. Så himla kul. Blev ett riktigt glädjerus.

Imorgon ska jag och Ljungbergskan sälja newbody då vi startat med detta igen. Önska oss lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0