250312

Idag är det somsagt den 25 mars vilket är himla viktigt att nämna hela tiden. Ja för detta har jag gått runt och sagt hemma hela dagen. På instagram är det också svårt att undgå detta. Ja det är en väldigt viktig dag.
Dessutom så är det våffeldagen den 25 mars (vilket jag tjatat om i två månader nu) samt att klockan skulle ställas fram. Var förvirrad som attans imorse. Mobilen ställer om sig själv vilket jag glömmer bort.

Idag när det var den 25 mars hade jag också lust att gå i ungefär likadana kläder som jag hade förra året. Jag hade ju då lite andra strumpbyxor och så än förra året.



Idag var det städa som skulle gälla. Mitt rum var dock inte så stökigt. Det blir alltid 1000 gånger värre när man är mitt uppe i städningen men sen blir det så himla fint. Rummer hos mamma är dessutom ganska stort och lättstädat så efter någon timme var jag klar vilket var riktigt skönt!



Annars så är min syster död. Hon fick sin Iphone igår så att såhär sitter hon hela dagarna långa nu. (jag ska dock inte säga något är också rätt bra på att sitta vid min kära telefon.)


Att jag tog bilden ovan utan att en telefon är med i bilden är ett under.

Precis som den 25 mars förra året så har det varit en fin och fantastiskt solig dag.


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det är ju underbara foton dessa!



Jag gillar minen du ger också =)



2012-03-28 @ 01:20:41
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Hoppas du åt dig proppmätt på våfflor!

2012-03-28 @ 08:42:19
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0