220312


Ett par av mina två favoritisar! ♥

Findag har det varit idag. Solen lyser så himla fint idag också och nu är det verkligen vår. Att det är ljust när man vaknar vid halv sju på morgonen är så otroligt härligt. Åh vad jag tycker om det!

Skolan var fin, redovisade med Natta idag och det gick himla bra vilket var skönt. Vi redovisade dessutom i smågrupper vilket var bra.
Skulle haft teknik men datorprogrammet slutade att fungera och då blev det att jobba hemma istället om våran artefakt som i mitt fall är kameran. Har lärt mig mycket vilket varit otroligt intressant och lärorikt för mig som älskar kameror och fota.

Satt hemma i köket sedan och pillrade med tekniken i vårsolen som lös in. Det blev så himla varmt, men trevligt.
Nu är jag glad då jag är klar med läxorna för idag, innan klockan 6. Har inte hänt på jättelänge. Mamma berättade också om att hon fått en liten kolonilott i närheten av där vi bor. Det låg tydligen på ett jättefint ställe där det tydligen var världens bästa fotoläge. Blev riktigt sugen på att följa med dit för att fota. Vinbärsbuskar och hallonbuskar fanns det också. Härligt!  

Så en fin verison av låt.


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: wiie! Vilka arbetstider har ni? :) <3 Jag har 8.00 - 15.00

2012-03-22 @ 19:50:19
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Jasmine

svar: Åh tack så mycket fina du! :D



Jättesnygga brillor! :)

2012-03-22 @ 19:56:33
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0