050312

Hej jag tar och gör ett inlägg på mobilen nu, har inte tid med något annat alls. Skolan är i full gång efter lov och de märks. Har underhållit mig med matte sen jag kom hem till halv nio. Och jag fattar ingenting. Kuuult. Annars så ska jag lära mig ungdomliga ord på tyska. Wiiiie.

Mailat prao-platser har jag också gjort, och de går ju lysande (nej de gör det inte!!!!) kommer döööö.

Sen ska jag tala lite om helgen. Var och kollade på musikal med ett namn jag inte riktigt minns namnet på och googla kan jag inte heller (eller jo men de tar tiden med telefonen). Ganska bra var det iallafall. Dans är inte min grej. Det bästa var när jag kände igen mig i en sak. Hihi.
Åt på restaurang med farmor gjorde jag efter. Då fick man inte ha hatt på sig, man åt svampmat och min Gammelmormor sa att Stockholm är som en ost. Trevliiiigt!!! :DDD


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Jag jobbar med både dans & teater - tyvärr inte med musikal, men det är nästan den scenkonst upplevelse jag gillar mest.

2012-03-07 @ 19:09:27
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0