080612

Har inte haft någon tid alls här till min lilla blogg.

Men förutom läxor har jag hittat på otroligt mycket skoj dem två senaste dagarna. I onsdags var det somsagt 6 juni och nationaldag. Den tillbringades inne på Söders gator med min fina vän Carro. Skolavslutingsklänningar var målet att hitta.
Jag hade sån otrolig beslutsångest med alla fina klänningar. Indiska hade så otroligt många fina och blommiga klänningar som jag älskar men det blev en blå-grön mönstrad från H&M som jag tycker är otroligt fin.
Funderar dock att åka tillbaka till Indiska och köpa någon av dem andra fina.
Förutom detta var det otroligt mysigt på Söder i onsdags, det var musik överallt på hela Götgatan, så underbart. Alla var dessutom otroligt duktiga!
Utöver detta hittade jag affischer på hela stan som jag absolut ville ha men inte vågade ta. Synd för mig för annars hade jag haft en fin Kentaffisch och en Hivesaffisch. MHHMMM.
(Kaj var även med men tog bara ett par bilder)


Vid Medis delade dem ut otroligt mycket bananer, hela dagen.

Fina Affischerna! (så ville bilden självklart bli liten..)

Annars var vi på teater med klassen igårkväll. Stadsteatern och pjäsen spökhotellet vilket var en fars vilket jag hatar otoligt mycket. Detta var alltså inte roligt någon gång. Skrattade då en skådis var väldigt lik våran tekniklärare och när jag fann en i publiken med kikare :))

Nu däremot sitter jag har en otrolig beslutsångest då pappa har sagt att han ska köpa mig ett par converse när han åker till USA imorgon. Mhm och vet självklart inte vilken färg och modell. FU. Blir arg.
Annars ska jag på studentmotagning senare idag hos familjen Ljungberg så Carros syster tar studenenn.
 Åh förutom det ska jag och Emmi på picknick om ett tag, träävligt!!


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: TACK SÖTA DU! :) <3 (vet inte var caps locken kom ifrån x))

2012-06-08 @ 17:03:53
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0