Ok nu kan jag inte ha Stay som rubrik igen. Mhm.


Det är så himla roligt nu när det bara är drygt en månad kvar till att We Dance släpps då Erik är med på alla möjliga radiokanaler hela tiden. Mycket att lyssna på nu även om jag missar häften av dem och sedan glömmer bort dem...
Iallafall är detta mycket trevligt vilket är det jag vill komma fram till.

Sen är det bara en vecka kvar till rix. Ok en vecka kvar till att jag ska se underbara Erik Hassle igen. En vecka. Ska bli så jäkla underbart eftersom att det är ett tag sen nu som jag var på rix i lilla Göteborg. Mhm.
(btw så ska regnet ösa ned på lördag. Kewl.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tack så mycket! Ha en bra dag! :)

2012-06-03 @ 16:04:04
URL: http://eemmmaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0