6 juniiiii

Alltså ok ja det är faktiskt den 6 juni idag och ett år sedan så kan inte låta bli att skriva detta inlägg. Kan verkligen inte. Inte alls. Men nu, aahhh.

Ok det är alltså ett år sedan jag tillbringade hela nationaldagen på en liten bänk i solen på skansen samtidigt som jag såg denna fina Sverigeflagga.


Det är ett år sedan som lillasyster var såhär glad.


Det är ett år sedan som jag var "diskreta tanten" då denna herre passerade bänken där vi satt hela dagen.


Det är ett år sedan som jag höll denna i min hand. (inser nu att jag måste kastat denna lapp(?). Fu)


Det är ett år sedan som jag satt och lyssnade på när Erik Hassle sjöng en låt på nationaldagsfirandet på Skansen.

Haha bra bild osv. Genrep + otroligt pixelerad. KEEEEWWWWLLLLL. Haha man ser inte ensss honom på billlden...

Ok nä men det är också ett år sedan Erik Hassle fick reda på av min farmor att jag är Helt galen i honom. Mhm. Okej någonting säger mig att han redan hade förstått detta. Ok jag var (eller är fortfarande) en otroligt konstig person. Okej men nu har jag dock lugnat ned mig lite och inte sett honom sen i sommras. Han har ju trotsallt spelat i Stockholm två gånger nu i höst (ok var kanske inte speciellt glad över att jag missade det och så men ialllafall)
Nu ska jag vara glad över att Carro följer med mig till Rix på söndag. Kan verkligen inte fatta att jag ska se Erik Hassle om endast fyra dagar. Är så glad. (ok det jag går och oroar mig för nu är att han inte ska känna igen mig längre, ok blir inte glad då. Nee. fast joo, det blir jag viisst.) mhm ska inte skriva mer. Tack och hej leverpastej (fu så inte gott) ok hejdå.

Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY

Sv: Tusen tack!

2012-06-07 @ 20:09:51
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0