280612

Lite brusig och så va... 
 
Jo men hej. Här sitter jag och så va. Tittar halvt på fotboll gör jag också och är glad över att det står 2-0 till Italien när det är drygt 10min kvar av matchen. Känns bra och så. (haha för tyskarna med det konstiga språket)
 
Förövrigt spelade jag och Carro minigolf idag. Skulle vara trevligare om det gällde att få mycket poäng för då hade jag vunnit lätt med alla mina sjuor. Men nu är det inte så. Det slutade med att Carro vann med en poäng. Elakt (mvh dålig förlorare och så.) Kan också medela att det stod lika till näst sista banan, sen var det inte kul längre. Men jag dock medela att jag förlorade med drygt 20 poäng förra gången vi spelade så det är ju bra det iallafall skulle jag väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0