170612

Åh har haft en helt superduper bra helg. Åh det har varit så himla fint och trevligt och åhh.

För ja igår åkte jag och Astrid iväg till Solna. Där skulle vi minsan se Armand Mirpour. Vi kom till Solna två timmar innan och vi hade verkligen ingenting att göra. Det var runt 20 personer där (var av att dem tittade på alla konserter och 15 av dem jobbade där...)
Det slutade med att vi satte oss på en bänk i en park och hade det trevligt.


Efter att vi blivit riktit blöta över att ha suttit på en blöt bänk och Astrid tjatat om att hon skulle få blåskattar gick vi tillbaka till fältet där det stora tältet var och där alla spelade. Då blev båda helglada över att få se Armands två gitarrister.
Nja sedan fick vi också order om att titta på konserten innan för att det skulle se ut som att det var lite folk där iallafall. Så det gjorde vi. En Poppel hette dem, och basisten liknade Erik Hassles gitarrist (ja Viktor) otorligt mycket. Blödde näsblod gjorde han också hela spelningen :)))


Så var det slut och vi fick även deras nya EP vilket jag inte lyssnat på.
Sen var det bara 30min kvar till att Armand skulle spela och hans band gick in och fixade på scenen. Jag och Astrid gick ut och rörde oss lite och funderade vart Armand var, sekunden efter vi disskuterat det såg vi honom och det jag tänkte på var såklart hans fina skor, mhm det brukar vara sådant jag tänker på liksom.
Iallafall någon minut efter detta vinkade han till oss och kom senare fram och frågade om vi var fotografer på spelningen pga exclusiva kameror. Ehm nä men vi fick order om att fota så det såg ut som att det var mycket folk. För ja 15-20 personer var där. Men jag och Astrid fick stå där längst fram i mitten och han frågade oss om det var en låt vi verkligen ville att han skulle spela. Tihihi.




Efter 4 låtar var spelningen tydligen slut. Så ja en kvarts spelning blev det, lite tråkigt. Efter fick vi dock träffa honom igen och ta en bild. En varsin kram fick vi också då han sa att han bara var tvungen att krama oss. Tihihi, sen fangirlade(vilket ord...) vi hela kvällen hos Astrid och var så himla glada. Åhh

Tihihihi jag ser verkligen helknasig ut, meen det är ingen nyhet direkt där det gäller mig såå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså Fillan fdkfhkdhfkafkdhfkadhkahsdfladfdah. (ok. kaos. det är så jag skriver kaos. eller något.) du har ju typ inte sagt någonting av detta?!?!?!?. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. JAG DÖR NU. OKOK?

2012-06-17 @ 22:45:14
URL: http://skitcool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0