140612

Vi får tacka Carro för denna bild som är fotografen.

Åh första dagen på sommarlovet idag. Första dagen. Åh denna första dag har jag bara tagit det lugnt och njutit av att det varit just första dagen på det långa sommarlovet.
Nja i detta ta det lugnt ingick att ha ett uppslag från DN uppslaget hela dagen. Har läst om och om igen. Artisterna på allsång 2012. Åh det ska vara med så himla många bra. Ja tre iallafall och det är nästan så att jag vill åka dit och se dem allihop!

Annars går jag astaggad och pepp för Lördag då jag och Astrid ska gå på konsert. Åh det bästa som finns är att höra livemusik. Det finns verkligen ingenting som slår den känslan. Det blir dessutom så himla bra med en bra artist. Bara att hoppas på att han är bra live nu, ehm han är inte alltid det, tyvärr...

(föresten hatar jag verkligen nya blogg.se. alltså urk!!)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Tack fina du! Och du har jättefina bilder här.

2012-06-15 @ 16:18:02
URL: http://barfotajuni.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Tack så mycket! :)

2012-06-16 @ 12:38:52
URL: http://mallemusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0