Wallin.

 
Alltså jag springer runt hemma just nu och är så himla hyper hela tiden. Idag då. Det där "hemliga" jag beställde är det som visas på bilderna ovan. En ny kamera. Har ju varit ganska sur på Kaj(min andra kamera) och varje gång jag lånat min mors kamera har det varit så kul och bra och man får sån jäkla insperation. Så nu har jag sparat och sparat och i våras någon gång hittade jag denna och började titta på den direkt och har läst och folk som har den har varit så nöjda. Så ja nu har jag den i mina händer. Är så glad.
Den har dock inget minnenkort och objektiv än, haha. Men jag och Emmi ska på utflyckt till Siba snart samt att jag ska hem till min mor och fixa objektiv, iiih så spännande!!
Men ett namn har den såklart fått. Ja min mobil har ett namn, gamla kameran och datorn såateh. ja. Denna kamera fick snabbt heta Wallin då det var det första som dök upp i mitt huvud. Haha. (hemlig orsak, haha nej men Erik Hassles trummis...., jag menar kan Kaj, Birgit och Paronitti är redan upptagna namn såå)
 
Förövrigt kan jag inte tänka klart. Är riktigt nervös för imorgon. Hur mycket folk det kommer, om det blir knas som det blev när syster var på grönan för ett par veckor sedan och hamnade längst bak efter att ha väntat i 12h. Alltså ja fungerar inte riktigt.
Sen ska jag ju upp till Östersund och Storsjöyran på fredag och är aptaggad. MAH.

Kommentarer
Postat av: Josse

Visst, gör mig jätte avis här, skärmen <3<3<3<3
Jag dör! :P <3Glad för din skull! Btw, när jag kommer hem, har du lust att gå ut och fota lite? :D

Svar: HIHI Ja är typ världens gladaste nu, haha! Men ja det är klart jag vill!!! Saknar dig heelt gaaaaaalet mycket!!! När är det du kommer hem? :DDD<3

2012-07-23 @ 17:20:26
URL: http://jozzys.blogg.se
Postat av: anna

åh förstår att du är lycklig! jag kör md D5000 och älskar den!

Svar: Ja är superglad och nöjd! Åh ja det förstår jag!

2012-07-23 @ 20:00:24
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!
Den andra kameran som du inte använder längre, säljer du den? <3 Intresserad isf :)

Kram

Svar: Hej! Nej jag har tänkt att ha kvar min gamla kamera också, så den ska inte säljas :)
Kram!

2012-07-31 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0