250712

 
Oskarp bild med denna bild ovan är för att det är den 25 juli idag och herr gitarrist/pianist Viktor fyller 24!! Grattis, grattis, grattis! Ne men vet endast detta pga instagram och han skrev det osv. Haha.
 
Idag har jag mest sovit hela dagen och varit glad över gårdagen. Haha men ja är aptrött. Att det ska vara så pass jobbigt att stå och köa hela dagar.
Har redigerat och fixat bilder, lyssnat på bra musik (massa The Strokes som jag inte lyssnat på ett bra tag!).
 
Förövrigt går jag runt med en etta på handen när vi skulle testa ett kösystem som funkade i ett tag. Det var en bra idé iallafall av dem som kom på det! Åh jag har ju ett fint minne med denna siffra. HIHI.
 
Åh jag skriver verkligen bara om Erik. Det kanske blir en Erik blogg? haha nejdå. Aldrig. Men mycket Erik nu då det är så mycket som händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0