230712

Bara för att jag tycker om glass!!
 
Så nu har en till dag gått. Jag och Emmi var på siba i fem minuter och handlade minnenkort som passar perfekt till Wallin (kameran alltså, känns skumt att skriva de...)
Efter detta tog vi oss en tur till ett uselt litet centrum där vi hittade platsrosor och mycket annat fint. Åt glass gjorde vi också (dock inte glasses ovan.)
Förövrigt har jag ett objektiv på kameran nu, och batteriet laddar fint. Fattar dock inte alls när dem är färidgladdad, haha.
 
Laddad för imorgon är jag också. Ska bli så himla trevligt. Ikväll blir det en sån där kväll som det är innan födelsedagar och julafton (ja jag är fortfarande som jag var när jag var ytterst liten..).
Senast när det var allsång fick jag tre timmars sömn så hoppas väl att det blir bättre idag, haha.
JAJAJAJA hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0