220712

 
Bilden ovan är från i förrgår när jag och Astrid fotade i en Nationalpark. Självklart gick vi in i skogen där det var helt gaalet fint, och grönt. När vi gick ut därifrån hade vi också lyckats samla på oss massor av myggbett.
Mah så blir det otroligt bra kvalité på bilden och så va. Fast nej inte alls.
 
Men vad händer annars i mitt liv. Jag går runt och väntar och väntar på att det ska bli måndag (imorgon alltså) så en sak jag beställt ska komma hem till mig. Vad det är tänker jag inte alls skriva idag. Men hade iallafall stor beslutsångest om detta. Gick och tänkte på det hela tiden och tillslut beställde jag saken (vad det nu är). Min mor trodde iallafall inte att jag skulle ångra mig och det tror inte jag heller så det blir nog super!
 
Förövrigt ska jag gå och spela sims nu pga har gått tillbaka i detta beroende (eller ok nej inte riktigt beroende) jag hade för flera år sedan, haha.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh, vilken fin bild!

Svar: ja, nu skrev jag fel, menade häst! Haha, men vi lyssnade fortfarande på Erik Hassle... :)

Åh, hoppas att du blir nöjd med det du beställde, är så avis! Kan aldrig spara mina pengar, så för mig är det inte lika enkelt...!

Svar: Haha ja sant!Men taack, jodå men jag tror då allt att jag kommer bli riktigt nöjd med det jag beställde!

2012-07-22 @ 20:56:31
URL: http://peentax.blogg.se
Postat av: Irma

sv: tack snälla du!
åh jag älskar skogar, speciellt som den ovan! så fint!

Svar: Åh ja det gör jag med, så himla fint. Åh taack!

2012-07-22 @ 21:21:53
URL: http://irmalaleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0