200712

 
Blubb blubb.
Idag har jag haft en sån fin dag. Har äntligen träffat min underbara vän Astrid igen efter drygt en månads tid (helt gaalet). Vi åkte till en nationalpark och hälsade på hästar, tuppar och kaniner. Mycket trevligt. Tur med vädret hade vi också då det var strålande sol och jag hann börja ångra att jag hade Dr.martens på mig... (maha mina året runt skor...)
  Efter detta tog vi oss en tur in till stan för att kolla på bio. Snow white and the huntsman blev det och jag måste säga att den var super. Lite långtråkig ibland dock, men ändå bra. Kan säga att både jag och Astrid hann hoppa till ett antal gånger så dem bakom oss måste ju haft väldigt roligt.
 
Imorgon då så ska jag gå upp vääldigt tidigt då det är nyhetsmorgon som gäller igen. Ännu en tidig morgon för att titta på nyhetsmorgon detta år. Kewl är det väl också att han inte skrivit när så han kanske bara är med i fem minuter så sitter jag och tittar på detta ointressanta program i flera timmar, wohooo :)))) (ok det har hänt att jag suttit och tittat i 2-3h i onödan förut såatteh...)
 
Blubb igen och nu ska jag fortsätta att redigera massvis av bilder. Tackhej.

Kommentarer
Postat av: Irma

sv: vad glad jag blir, tack!
super fina bilde, älskar verkligen redigeringen!

2012-07-22 @ 17:33:00
URL: http://irmalaleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0