110712

Fina Ljungis för ett par veckor sedan! (åh bild ett som är lite oskarp och så, men jag vet att Ljunbergskan tycker om den så himelskt mycket. Trots detta tyckte hon inte att den var fin nog att ha som profilbild. Blir väl lite beskviken va. För den är väldigt fin. Tycker jag. Right?)
 
Glasvegas – Go Square Go
Åh Glasvegas på det bara för att dem är himla bra och så va. Mhm och dessutom ska jag se dem snart (16 dagar!?!?!?!?!) så är väl mest glad. Galet faktiskt. Tycker lilla jag iallafall.
Iallafall är detta tidsinställt och jag har det säker superbra (ja är ganska säker på att jag har det helt awsuume.) och är somsagt ute på landet utan internet. Tackohej)

Kommentarer
Postat av: Leone

Åh så fina bilder. Jag tycker inte att det gjorde så mycket att bilden var lite oskarp.

Svar: Men åh tack så mycket fina du!

2012-07-12 @ 12:22:52
URL: http://lingers.blogg.se
Postat av: Anna

jätte fina Bilder du har på bloggen! din musiksmak är ju inte så fel heller! bra blogg :)

Svar: Men åh tack så himla mycket! Kan bara säga desamma, tycker om din blogg suupermycket!

2012-07-21 @ 23:49:29
URL: http://annamarcuson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0