100712

Jag var bara tvungen, en vecka sen nu, fint.
 
Tralalala är ungefär supertaggad inför morgondagen. Då säger jag hejdå hemma och ska iväg ut till ett par olika landställen. Till min gammelmormors och till Ljungbergskan. Suuupertrevligt!!
JAUP och jag kommer hem igen på lördag(?) och tills dess kommer bloggen antagligen vara död, om jag inte får för mig att göra ett par tidsinställa inlägg och så va.
 
Mah så fick jag reda på att Erik är gäst på p3 imorgon vilket gjorde allt roligare , tjoff ska vara glad nu. Puss
 
(alltså ok ja jag skriver bara om Erik Hassle just nu, kewl då.)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Svar: Åh, tack så mycket gulliga du! :)
Juste, kommer inte hem i slutet på veckan. Kommer istället hem i mitten på nästa vecka, kan vi inte träffas då? :) <3

Svar: Åh vet inte om jag kan tyvärr, ska ut till min farfar typ hela nästa vecka :((( <3Men kan hålla mig lite uppdaterad och se om det blir någon ändring med planerna!
Kram saknar dig!

2012-07-10 @ 19:28:37
URL: http://peentax.blogg.se
Postat av: Maria & Kristina

Sv; åh taack så mycket! :)

2012-07-10 @ 21:56:32
URL: http://mariaochkristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0