050712

 
Hejsan hoppsan så blev det den 5 juli. 5 juli. Ihi tycker om att säga det, idag är det den 5 juli. Det är inte så ofta man kan säga det. 5 juli. Aja. Vad jag vill komma till så tycker jag om den 5 juli. Ja det är så fint.
 
Den 5 juli iår har jag inte sysslat på någonting speciellt. Sovit lite för länge, gått och surat över att det bränner i nacken (ja jag trodde att det röda lagt sig med nej så fel jag hade), jag har fått hem We Dance och oj så det spelas, min familj är galen kan jag säga, dem uppskattar inte skivsläpp med Erik Hassle lika mycket som jag gör. Jajjja dem har iallafall klarat av detta lilla Hassle-Freak i två års tid nu, grattis grattis!
 
Vad kan jag tala om mer då? Det fina vädret sa Hejdå och enligt vädret på tv4 tänker det inte komma tillbaka imorgon eller på lördag. Svensk sommar alltså.
 
Men för att avsluta det hela då, hej detta fina klipp. Två år sedan idag. Två år sedan jag såg honom för första gången och blev fast. Kewl för alla som känner mig!  (ok snart tar detta Hassle-prat slut här på bloggen hoppas jag, imorgon blir nog det sista...) iallfall, han är bäst och det kommer jag tycka ett bra tag till!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Hej!
Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr Läs mer här:
http://linneaphoto.blogg.se/2012/july/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment

Lycka till!
Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-07-06 @ 14:26:57
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0