28012


Bild på vackra Ljungbergskan för ett antal veckor sedan!

Idag har jag haft en segdag och inte gjort ett skit. Har kollat på en film som va helt okej, jag har datoriserat, jag har tjatat om att de va ett år sedan som jag fick reda på något kul, jag har tittat på mina London bilder och saknat London sjukligt mycket, alltså tror inte att någon fattar de, men jag fastnade verkligen för London när jag var där, helt galet. Förutom Oxford Street, inte de minsta intressant.
Lyssnat på bra musik har jag också gjort idag, datorn måste stått på högvarv efter all denn musik som spred sig ut i mitt rum. Denna musik var bland annat Niki and the Dove, galet bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

MEEEEEN GUUUUUUD VILKEN MUPP BILD!! HAHA!! :o :P

2012-01-29 @ 01:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0