250112



Sitter helt depp på golvet och är sjukt ledsen. Bilderna som jag tagit under 2010-2011 är borta. Allihopa. Ca 8000-10000 bilder. Alla jag tagit. Dem finns inte mer. Dem är borta. Allt är tack vare den jävla externa hårddsiken. Allt är verkligen borta. Även mammas bilder. Jag orkar inte.

Förutom detta har jag haft en helt okej dag. Seg SO lektion, tyskan va sjuk, håltimmen spenderades i bildsalen och matten var seg. Har varit sjukligt trött hela dagen. Och jag är inte den ända. Alla har suttit och gäspat hela dagen. Sega jävla dag.

Efter skolan stack jag ut och fotade lite vinterbilder. Dem kommer när jag redigerat dem. Kallt var det också. Speciellt utan vantar.
Läxor har jag inte heller gjort, bara lite engelska så nu är det teknik som gäller för mig. Roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0