200112

Tjejen som är bäst på de här med att blogga, yejjj!!! Har faktiskt inte ens rört en dator sen i måndags. Woop.

Har gjort massor med läxor som inte varit roliga. Har sparat dem värsta till sist så kommer att ha en skitkul helg. Not.
Min mor ligger hemma med halsböld så har umgåtts med min halvdöva mormor hela veckan som inte hör vad man säger. Men de har underlättat för min mor iallafall. Idag åkte jag till far min iallafall men ska tillbaka till mamma imorgon igen.

Idag har jag tittat på The Voice Sverige och de va en asgrym människa med idag som bär namnet Dennis Camitz. Aweusme. Sen spelade dem en Erik Hassle låt ♥ Oj så lycklig jag blev då.

Nu vill jag gå på konsert snart för jag har blivit helt knasig. 

Btw så fick jag hem en jäätttefiin artikel idag. Nu är jag såhär glad.


Denna ska ramas in fint, men först måste jag köpa mig en ram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0