180112

Åh vad jag inte tycker om att blogga ifrån mobilen men har inte en chans att sätta mig vid datorn och blogga nu.

Skolan är i full gång och denna termin som alla lärare lovade skulle vara lugn är galen. Har apmycket läxor dag tre. Dö på skolan. Har ingen jävla energi kvar alls. Allt är skit.
Hade också min första tyska lektion idag, Margit sa iallafall att jag var fin k håret sen började hon att prata pannluggar med mig.
Jag har också haft håltimme väldigt lång tid. Erik Hassles musik är som vanligt min räddare!

Annars så kan jag tala om att jag är helt sjuk. De som finns i mitt huvud verkar vara läxor och Erik Hassle. Drömde en otroligt konstig dröm inatt. Jag, Carro och Emmi åkte något helt random tåg, de va varken Pendel eller tunnelbana. Vi går av vilket en annan person också gör och Carro säger "de där ser ut som Erik Hassle bakifrån! :o"
Jag utbrister att de är Erik Hassle och Carro tycker att vi ska springa efter. De gjorde vi och helt plötsligt står han framför oss (Carro va nu borta, de va bara jag och Emmi kvar) så jag börjar stamma och ba "h-h-hej och "jag är ett jättestort fan av dig" osv... Han kände tydligen igen mig och säger "jag vet, hej Fillan" (läskigt..) anyways han blir helt plötsligt osynlig och jag står och pratar. Sen säger han helt plötsligt "ska vi ses en dag, vad gör du på måndag?" vad tror ni att Fillan svarar, jo "jag ska göra läxor då" sen gick han och jag och Emmi åker hem igen på en helt trasig perrong där de var hål i marken.

Alltså ärligt talat. Har drömt så sjukt mycket konstiga drömmar den senaste tiden så de är galet. Och sakerna jag drömmer om e väl de jag tänker på, har ju gått och varit orolig för att Erik Hassle inte ska känna igen mig längre pga håret, och jag tänker ju på mina jäkla läxor hela tiden. Random men sant.

Och detta inlägg blev knas. Nu ska ta och duscha och sen ska jag sova för jag är otroligt trött trots att jag sov i drygt 3 timmar på eftermiddagen.

Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se

Hej! Händer ikväll då ? :)

Hoppas du har haft en bra fredag hittills! Snygg blogg.

2012-01-20 @ 16:11:28
URL: http://vivalamandy.blogg.se/
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Tack så mycket! :)

Allt bra?

2012-01-20 @ 20:35:35
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Maria en av norrlands bloggar

Fin blogg :)

2012-01-20 @ 20:59:42
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0