110112

Hej hej hej hej hej hej hej hej.

Sen sist så har vårterminen i skolan dragit igång. Blööö orkar inte. Men börjar med projectvecka. Taaack skolan! ♥

Så nu har jag och Carro jobbat om droger i två dagar och nu riktat in oss på kokain. Ja jag är fan expert på det nu. Helt klart.
Vår mentor var borta på förmiddagen så vi fick jobba hemma idag och nu är vi klara, score. Ska bara skrivas ut och imorgon är det utställning och jag ska stanna i skolan tills klockan 19. BAJSAPA. Meeeeennn vi är lediga på fredag. Puss till skolaaann!!

Nu ska jag tjura över att Birgit Bidder spelar i Stockholm (med hennes svenska band raketen) och ofc spelar människorna på Debaser så det är 20-årsgräns, alltså kasfhkdgjdag, ALLA SPELAR DÄR. DÖÖÖÖÖ.

SÅ UPPDATERAR JAG OCH INSER ATT SUGARPLUM FAIRY (EN AV MINA FAVVOBAND) OCKSÅ SPELAR PÅ SKITSTÄLLET, JAG VILL INTE.

Nu ska jag läsa 196 olästa jävla inlägg på bloglovin.

hejdå.




Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Sugarplum Fairy är en favorit sedan många många år - ja sedan dom släppte första skivan. Fin musik.

2012-01-11 @ 23:31:17
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0