030212

Hej alla galet underbara människor som kikar in här just nu och läser detta. En stor kram till er alla *kramar hårt*

Idag har varit en sån där superduper dag som man inte uppelever så ofta. Har haft en otroligt bra dag med världens bästa Emmi. En rikitg mysdag helt enkelt!
Men skola hade jag först och på hemkunskapen gjordes de pannkakor. Fick som vanligt en apdålig grupp men det gick att samarbeta med en av dem, den andra pratar inte. Love life. På Kemin satt jag och min labbpartner Natta rädda som attans då vi höll på med massor av läska grejor.

Vi åt Laxnuggets i skolan som smakade skit innan vi satte oss på pendeln som idag bara gick till Södra. Tur man kan ha ibland då det var dit vi skulle. På pendeln utövade jag också mina Engelska kunskaper. Woho.





Inne på Söder plåtade vi som attans och gick runt och skrattade och pratade. Tog en promenix med kamerorna runt halsen från Södra till Kungsan. Great.
(vi passerade mitt favoritställe. Debaser(de stora bruna huset))




Weekday ♥ Hittade en supersnygg vinterjacka där på rea som det var synd att jag inte hade pengar till då. Hade varit übersnygg till min hatt och mina Docs.

Flickan med världens vackraste ögon.

Vi fikade på mysiga Muggen där Oasis musik spelades. Älskar detta Kafé. Så otroligt fint och mysigt. Och deras chockladbollar, det ni. Oj så goda.




Att dagen sen slutade med att vi kollade i affärer i masor och gick på det gamla vanliga övergångsstället var kanske inte förvånande. Fick med mig en hatt och en ny t-shirt hem också. Pappa blev överlycklig då t-shirten var en Guns N Roses t-shirt.



Guurls in black.

Har helt enkelt haft en underbar dag. Tack Emmi. ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack själv Fillan. Vet helt ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig. Älskar dig något enormt. Tack för att du finns och är en utav mina bästa vänner. Mycket kärlek till dig sötnos. Kram.♥



(Btw, vi hade en riktigt trevlig dag idag! Det måste göras om fleeera gånger hörru! ;))

2012-02-03 @ 22:58:57
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0