240212



Halloj, och oj så jäkla off jag varit här. Har inte bloggat sen i lördags, söndags någonting. Fu på mig.

Har hänt galet mycket saker denna vecka kan jag också säga. Skolan var som vanligt hela veckan förutom i torsdags (igår kan man ju också säga...) då jag var i Gävle. På Kungsberget där det åktes skidor för fullt. Skidor är ju inte riktigt min grej heller. Är värdelös på det. Men jag har världens underbaraste vän Emmi som åkte med mig i den minsta lilla backe man kan tänka sig.
Roligast var iallafall bussresan som samanlagt blev 6h. Mysigt. Vi fick så bra platser också i våran lilla delfinbuss så vi kunde sitta mitt emot varandra och hade ett litet bord mellan oss. Alla bilder jag tog, tog jag med min lilla kompaktkamera vars överföringssladd till datorn är hos min far. Så bilder kommer om en vecka.
I tisdags var det också ett halvår sedan som jag såg Erik Hassle sist. Fuuuu.

Nu börjar det även bli vår också. 10grader idag och vatten överallt. Använde också skinjackan när jag skulle till affären och kallt var det inte. Blir så glad då.
Fotat har jag också gjort.



Det var väldigt vacker ljus hemma i lägenheten idag också.

Syster var glad.

Annars ska jag besöka och sova hos världens bästa EmmaPemma imorgon! Jag ska också kolla på The Voice Sverige ikväll, heja Dennis! Sen ska jag se Kent i Augusti!!!!!! :DDDDD


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack så mycket!

Kram

2012-02-26 @ 20:36:02
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0