150212


Vackraste stället i världen att befinna sig på. Regents Park i London. Så otroligt fint.


Hej idag är den den 15 februari och för ett år sedan skrev jag såhär:

"*PIP* vad jag är glad nu!
Jaa för are you leavning släpps ju imorrn men aa nu har ju jag en väldigt kärlek till aftonbladet eftersom att man kunde lyssna på den där. *pip* vad glad jag är. Och den är sjukt bra, precis som vanligt. Har ju redan hört refrängen och redan då hörde man hur bra låten är. Sen är den lång, längsta låten han gjort(om man inte räknar med the thanks i get som live verison. Den kan vara upp till 6,40) men aa den här är 4,37. Hassle kan inte misslyckas med någe och inte med hjälp av Jocke Berg och ehh aa vad han nu heter (a) Men den var verkligen skit bra och jag bara väntar till den 16 mars när albumet släpps <3"

Vad ska man säga, året har gått så äckligt jäkla snabbt.

Idag har jag iallafall haft hemstudiedag, mitt utvecklingssamtal blev inställt precis som alla andra utvecklingssamtal denna morgon. Min mentors barn var sjuk så nu vet jag inte när jag ska ha detta samtal.
Men idag åkte jag hem till min mor och även mormor som är där nu då mamma operarade bort halsmandlarna nu efter andra halsbölden och halsflussen iår.
Hade det jättemysigt, att göra läxor blev det inte såmycket med att göra, bara matte nu när jag kom hem som jag inte fattar ett skit av.

Sen så hade min mor hittat min tubhalsduk som varit borta i evigheter. Den låg under min säng tillsammas med två lokaflaskor så nu är jag glad. Kameraladdaren är dock busig och vill inte komma fram. Kult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0