If you love someone you should not let it show.


Fina Emmi i fredags!

Nu känner jag mig klar och stolt för dagen. Läxor är fan inte kul. Dö på dem.

Nu står Så Ska Det Låta på, på tven. Måste säga att jag glömt bort Calle från idol helt och håller. Honom som jag hejade på så mycket. Såg nu också att han var sjukligt lik en människa jag inte tänker nämna namnet på.
Sen är det Äkta Människor. Otroligt jäkla bra serie. Vi får tacka svt.

Imorgon är helgen slut och jag ska säga hejsan till min skola. DÖ. Har mina favoritlärare också. Margit, Bajs Jessica samt fysik läraren som inte är normal någonstans.
Nu ska jag sluta skriva här. HIHIHIHIHIHIHIHIH!!!

Och rubriken var random från en väldans bra låt. tack hej.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilket fint foto du har tagit på mig Fillan! Hihi :)♥

2012-02-05 @ 21:45:37
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0