290212

Det är inte varje dag man skriver datumet 29 februari. Inte varje år heller. Sist jag gjorde det gick jag i fjärde klass och var glad nästan varje dag.

Idag lös solen så otroligt fint i denna Stockholmsförort. Det var så himla vackert. Och jag gick runt i en klänning med små stjärnor på.

Denna dag lös det också väldigt vackert inne i köket hemma hos mamma. Bodde inne i köket en stor del denna dag. Varmt var det också.
Jag och min lillasyster var även glada.

Utomhus var jag tyvärr inte idag. Men jag ville ut. Men mitt rum skulle städas och jag skulle flytta till min far idag så ja rummet var det jag sysslade med idag. Fint blev det också. Och sängen blev flyttad så att jag inte skulle mosa fler elektroniska sladdar.

Något jag gjorde när jag inte hade lust med att damma fler saker i rummet var att bombardera min mobil med bilder. På mig själv dock lite ego som bara jag kan vara.


När jag väl var klar med allt och vi skulle ta turen till min far tog jag på mig solglasögonen pga den fantastiska solen. När jag kommer ut började solen gå ned så dem behövdes inte och de var synd, så det blev ingen invigning av dem.

Imorgon är det vårmånad vilket gör mig lycklig. Vet inte vad jag ska göra heller. Mina vänner är upptagna/i Halmstad/svarar inte på sms, min far vill åka till något ställe inne i stan, mormor vill träffas, Ida vill kanske fota eller lyssna på Fool hela dagen. Så det blir nog något spontant val imorgon. Solglasögonen måste på iallafall. De vill jag.

Kommentarer
Postat av: Ida Alsterhed

Ehm...fin min Ida...jätte fin :(

2012-02-29 @ 22:09:21
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0