260212

Galopp, galopp!

Nu har jag lov och det har inte ni (jo det har ni noog) och detta är jag lycklig som satan över. Å min helg, den ni. Den har varit galet bra. Har spenderat helgen hos Emma med världens bästa vänner. Vi har kollat på film och har haft galet roligt. Och ha nu har jag också sett Never say Never. Det niiii. (och just nu är det skönsång till en av hans låtar hemma... Idas fel)
Jag och Emmi hittade också vårt favoritband som sjunger en fantastisk (eller många fantastiska) låtar. Bajs i Bastun bland annat. Och nej, vi var inte alls flummiga... Nej dååå.






Och jag har som sagt lov nuu. Och i veckan ska jag bara ha det bra och träffa alla underbara människor i min närhet. Fota ska jag också göra. Mihih.

Sen grattis Ljungbergskan.
Och snart är det mars och vår.

Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis...? Men Carro fyller ju inte år? :o <3

2012-02-27 @ 09:37:31
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0