130212



Barababaaa!!

Nu tänker ni alla att nte hon och pluggar på sin SO som hon har prov i imorgon! :O Ehm nej det tänker ni nog inte, men prov har jag och pluggar är inte det jag gör nu, för jag är klar. Så gott som klar iallafall. Ska bara läsa någon gång till sen ser ni, då är jag minsan reda, mohahaha!

Haft en helt okej dag i skolan. Har varit så gott som död hela dagen. Ja skolan tar död på en. Alla i klassen börjar bli sjuka. FU. Alla är sjuka.
Åh efter skolan skulle jag stanna kvar för att dansa. Det gick inte bra. Och ja vi ska visa skiten för klassen imorgon och en dans är inte klar. Mihi.

Annars är jag ledsen. ARMAND MIRPOUR SPELAR I STOCKHOLM UTAN ÅLDERSGRÄNS I ÖVERMORGON. AHHH. Klockan 22 och tror ni att jag, Felicia 14 år får gå dit med en kompis bara. Nej. Fml. Dessutom spelade Birgit Bidder där för två veckor sen och jag trodde att det var åldersgräns men de var det inte. Kult.
Sen spelar massa andra apbra där. CUBA ett band jag funnit (dem är dock inte lhsfihGDFHGDSFj bra) och Viktor och Carl Norén, då måste jag bara dit. Ingen kommer stoppa mig, muuuuU!

Annars är sista dagen i skolan imorgon då jag gar hemstudiedagar och studiedagar resten av dagarna. Aptrevligt. Och nu är det Mammor och Mini Modeller strax. Mihihiiih.

Sen är min syster en "köttis" dessutom och ingen fattar någonting nu förutom hon som sitter flummig bredvid en flummig mig. BAHHH!


Gråter av ilska genom att titta på ett klipp från förra gången jag såg honom. (de skulle blivit tredje konserten med honom om de gick på onsdag :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0