050212



Sådär såg jag ut igår.

Och detta är vad jag gör fast jag egentligen borde plugga ap mycket. Men det gör jag inte.
Min dag har iallafall spenderats med läxläsning. Kuuuul!!! :DDDDD Har galet mycket kvar dessutom. Synd för mig.

Ikväll ska jag fortsätta att maila om praoplatser, måste hitta något nu... Skapat en ny mail har jag också gjort så jag slipper skicka ut med min ganska galna mailadress som jag skapade när jag var 9-10 år.

En ny instagram profil har jag skapat mig också för mina mobilbilder endast. HIHI! Följ FeliciiaLinnea!

Sen måste jag ju såklart nämna Melodifestivalen som startade för året igår. Ingenting är ju riktigt vad jag lyssnar på men hejade på Dead By April gjorde jag (precis som jag sa igår) varför va för en principsak + att deras låt var bäst. Dock tycker jag att han som vrålar(vette fan vad det heter) ska vråla mer för det var de i låten som va bra. Och såå tillsist kan jag säga att förra gången jag såg dem uppträda som tv sändes (vilket var på sommarkrysset för två år sedan, 7 månader och 1 dag sedan (4 juli 2011)) då var det minsann en av gitarristerna som sjöng och inte han som sjöng igår, för en av gitarristerna va väldigt mycket bättre en honom. Han var inte bra.

Åh nej jag kan inte skriva ett inlägg nu utan att nämna att det är ett år sedan och sju månader sedan som jag var på grönan och hade det trevligt, IHIHIHIHI!H.

Åh nu nä, då ska jag minsann hälsa på SOn. XX.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det kallas för "Screaming" haha^^

Och sv: Ja jag älskar den låten också :D

2012-02-05 @ 19:22:20
URL: http://erikakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0