Pepparkaksbakning

 Hihi i söndags blev det äntligen dags för pepparkaksbakning. Det är alltid så himla mysigt.
 
Hihi jag var otroligt koncentrerad. På mjölet iallafall.
 Mina små pepparkakisar!! Vi hade tydligen världens finaste djurformer hemma från indiska och dem var bara så himla bäst. Så nu har jag gjort otroligt många krokodiler (för ja dem var lättast att göra)
 
åh klara. Hihi ja jag måste väl säga att dem blev rätt så knasiga. Lite brända och otroligt uppsvälda, men jag tycker att dem blev fina iallafall. Lite personlighet i dem iallafall.
Hihi jag är iallafall den som gjort djuren och granarna. Dem andra har syster gjort (och en massa andra som inte syns på bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0