Allsång på skansen

Idag har jag varit på besök hemma hos Emmi (som alla förövrigt bör gratta då hon fyller 15 imorgon den trettionde!!!). Hursom så hade vi det jättetrevligt. Vi tittade på allsång på skansen från när vi var där i Juli som hennes föräldrar spelat in. Vi satt och sjöng med i låtarna, uschade alla människor som vi träffade på när vi var där som var så otroligt jobbiga, jag höll på att börja gråta när Erik Hassle dök upp och var sådär jättebra, jag klagade på allting och kom igång att prata så mycket som endast jag kan samt att vi skrattade så himla mycket när Erik och Viktor sjöng fel under Stockholm i mitt hjärta (skadeglädje osv)
Sen hittade Emmi massor av sprayfärger och glittersprayer var av att hon blev orange och jätteglittrig i håret (det glittriga syns dock inte på bilden) hursom blev hon otroligt fab.
På lovet som har vi iallafall bestämt att vi verkligen måste spraya hela våra hår (som vi tänkte göra under sommarlovet som aldrig blev av). Så himla kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0