P3 sommarsession

Fina fina Erik.

Haha nu har jag lyssnat på p3 Sommarsession från Östersund och jag kommer antaglien gå runt med ett stort leende hela dagen. Det var så fint att lyssna på det såhär två veckor senare. Jag hade glömt bort så mycket saker i allt det nervösa. Åh att lyssna på när fansen frågar honom frågor var så åh. Därirån mindes jag inte mycket alls, var så himla nervös då. Men att höra det igen, åh så underbart. Detta med att han säger att Jo men Felicia har jag träffat några gånger innan. Hon är väldigt pålitlig, man kan alltid lita på Felicia! Alltså hejsan hoppsan.
Förövrigt står jag och stammar och säger lite konstiga saker. Jag överkonsumerar orden typ, galet, så att, jo och säger dem orden ca hela tiden. Tyvärr nu finns ju inte detta på p3 hemsida, bara hela programet som var massa konstigheter så, jajajaj. Hursom är så himla glad. Obeskrivligt. Okej
 
Tralalal så hittade jag lite på p3. Nio minuter in i programet blir jag glad.
 
Lyssna: Musikguiden i P3 Sommarsession

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0