310712

Åh nu är jag på besök hos min lilla blogg här igen då jag kände att det allt var ett bra läge att uppdatera igen.
Sen sist har jag haft det fint. Har tänkt att gå igenom det lite snabbt och så innan jag lägger upp massvis med bilder i efterhand.
 
I söndags gjorde jag min extremt tomma väg hos mamma "fin" med denna. Åh autografen som är åt lite fel håll, tycker om den väldigt mycket ♥
 
Igår (måndag) var jag på Gröna Lund och tittade på Linnea Henriksson med syster och Elvira. Suupertrevligt. Åh hon är så himla bra. Jag hade knappt lyssnat på henne innan så att sjunga med i låtar osv var ren problematik för mig. Men jag kan säga att jag lär lyssna bra mycket mer på henne nu i efterhand. Shit va duktig hon är!
 
Idag var jag på Allsång på Skansen för andra gången iår. Denna gång med Elvira. Det var gaalet trevligt och kul.
Linnea Henriksson var b.la med och hon var tokbra idag också!
Men det är så himla härlig stämning där på allsången. Så kul!
 
Nu ska jag då kolla på detta på svtplay och sen ska jag sova för nu är jag trött (ja jag är rätt kvällstrött). Sen ska jag lägga upp massa andra bilder också. Har ju lite kvar från Östersund och Grönan (erik hassle konserter) från förra veckan och så. (härligt insåg precis att jag varit på fyra olika ställen på en veckas tid och hört livemusik. Bra för min del). Men ja så var det, bilder. Massor kommer sedan någon dag. Nu - godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0