100812

Ok idag har jag träffat mina fina vänner Emmi och Ljungbergskan. Jag har pratat sönder Carro om Östersund+grönan. Vi åt lunch klockan fem vilket bestod av köttbullar och väldigt salt pasta. Carro berättade om när hon varit i en knarkarstad, Emmi provade allt i min garderob som vanligt, Carro berättade om sina drömmar och jag fortsatte med mitt Erik Hassle prat. Förövrigt var vi på det glada humöret vi alltid är och jag filmade som vanligt. Som vanligt sa jag att "detta måste jag lägga upp på bloggen!!!" och som vanligt sa Emmi och Carro "ja men du gör ju aldrig det, du har massor av klipp du sagt att du ska lägga upp..." Ja en är väl lat. Men ok för att motbevisa detta. MAH här kommer ett par klipp från dagen. NEEEJ och detta är bara flummigt och knasigt alltihop. Ok så.
 
- OK KLIPP ETT - Emmi är på strumjakt pga Carros strumpor försvan.
OK KLIPP TVÅ - Carro håller på att Ca dö pga Emmis lilla atack.
Förövrigt vet jag inte alls vad det är för relaterade klipp :)))) 
 
Förövrigt är jag grisnervös inför imorgon. Tralalalala detta från Östersund sänds alltså på radio imorgon. Alltså haha är så nervös. Först ifall dem klippt bort delen med fansen och ifall dem inte gjort det är jag vidrigt nervös inför vad jag egentligen sagt för ok minns ingenting förutom att jag skrattade hela tiden och sa att jag färgade håret rött för att Erik har det (..?). Ja så detta lär ju bli väldigt intressant.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0