We Dance.



Okej min hjärna kommer inte fungera normalt i slutet av denna vecka. Satt hemma och grät och skakade då jag läste att världens bästa och finaste Hassle kommer till lilla scenen på Grönan den 24 juli. 2 år och 19 dagar efter att allting började på detta ställe. Denna gång ska jag dock befinna mig längst fram och inte längst bak.

Det blev ju inte bättre av att jag ska läsa lite om spelningen och det står att albumet We Dance släpps den 30 maj. Ni får förstå att jag är i chocktillstånd idag (ja igår också när Stay släpptes). Jag dör.

Och göra Teknik blir ju fan inte lättare nu.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Eriksson

Synd att jag är bortreeeest :(

2012-04-18 @ 11:41:15
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0