250412

Okej, jag måste då allt säga att jag saknade att inte skriva här under dessa fyra dagar, så jag är tillbaka. Eller tillbaka och tillbaka vet jag inte om jag kan säga.

Över halva skolveckan har gått och nu är det bara ett par ganska sköna dagar kvar. Så mycket läxor har jag inte heller.

Men igår då. Då var det att besöka nationalmuseet med lilla klassen. Skönt att hitta på något annat än att bara sitta inne i klassrummet och svara på frågor. Så analysera konst skulle vi minsann göra.




Åh efter detta lilla besök fotade jag och Emmi blommor vid pendeln medan Natta och Ebba låg och solade i den varma vårsolen som äntligen är tillbaka.



Ajaa nu är jag taggad som attans inför 30 majjj, ahhh!!!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Ja visst är de söta:)

2012-04-25 @ 23:02:33
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0