010412


Just nu sitter jag och är lite smått irriterad på mig själv då jag var så glad över att jag skulle uppdatera lite här på bloggen med nya bilder och massa roligt då jag sprungit runt och fotat så himla mycket idag. Så jag trycker igång datorn, loggar in och ska bara hämta USB-sladden, och nej då minns jag att jag aldrig packade ned den från min mor. Så några nya bilder blir det då inte alls idag, men en gammal bild från den underbara och fina staden London som jag saknar så himla mycket!

Min helg har inte varit den bästa. Var hemma från praoen i fredags då jag låg hemma med halsont. Eller ja jag hade nog ont överallt i kroppen efter en vecka med massor av barn men halsen var värst.
Igår gjorde det också faslans ont men drog mig ned till farmor med familjen då vi + släkten skulle fira henne eftersom att hon fyllde år förra veckan.

Men idag mår jag bra! Vaknade helt utan halsont och är lycklig! Beställt Armand Mirpours album har jag också gjort (eller min far gjorde det). Har även bytt ut en Erik Hassle bild på väggen till en ny Erik Hassle bild så nu är det fint må ni tro!

Första april är det också! Jag har varken blivit lurad eller lurat någon. Försökte dock att lura lillasyster men hon lyssnade inte på vad jag sa då hon var väldigt upptagen med sin telefon så det slutade inte roligt. Någon av er fina som blivit lurad idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0