If you love someone you should not let it show.

Är lite lycklig då Mr.Hassle tydligen släppte en singel idag. Detta är vad jag märker under mina händelselösa håltimmar. Att twitter fungerade så jag kunde läsa denna nyhet är ett under.

Men iallafall åter till låten. Stay heter den och är bäst. Har dock hört den milliontals gånger innan då han spelat den förut men studioverisionen var nog bättre med alla instrument och allt pålagt. Bra är det iallafall och hela vägen hem från skolan gick jag och nja nästan grät, skrattade och var så himla glad. Halvt osocial var jag också då denna var i mina öron hela vägen hem. Framsidan är dessutom också så himla fin.
 Åh detta gjorde inte alls så jag längtar till albumet mer...

Hihi och denna låt är dessutom veckans hittvarning på rix då han var där på första sidan. Detta är bara galet.

ÅHHH uppdatering, hans video för denna låt släpps nästa vecka, jag kommer döööööö, okejjjjjjj?? Åh jag fattar ingenting.



Länka låten kan jag inte heller då min dator inte har spotifyyyy, men klicka här så går det på annat vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0