300412


Lillasyster som fotograf. Jag har dock redigerat den.

Hej fina små människor.
 Så som ni ser ovan har jag och lillasyster fotat lite idag på dagen. Vi gick ut i solen i någon timme med kamerorna och hoppade runt och var glada. Vet dock inte om resultat från fotograferandet från mitt håll blev speciellt bra. Får se om jag fick till något. Roligt var det iallafall.

På kvällen blev det grilla hos farmor + hennes coop kompisar. Så jag kände att jag inte direkt skulle kritsera coop idag då jag antagligen fått många emot mig :)))) (åh min far hann tänka samma tanke...)
Iallafall vi åt god mat och jag satt och lyssnade på deras diskusioner om saker som coop forum och hur mycket jeans dem sålt denna helg och att Erik Hassle verkar vara en väldigt trevlig människa. Joråå.

Nu sitter jag iallafall och redigerar några av bilderna från dagen som blev hyfsade. Till detta lyssnar jag på Erik Hassles nya. Shiet så bra. Kan verkligen inte sätta ord på det. Älskar denna nya typ av stil i låten. Så galet braa!! Försöker nu lära mig denna låt och kan endast några meningar. Fu.
Aja en månad till We Dance nu, taggaaaa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0