040412



Denna dag har också rullat på fint. Praoen gick fint och bra. Påsklunch var det också. Stackars lilla Josse hade mycket att göra denna lunch men trots stress klarade hon det fint!
Sista dagen på fritis var det också (otroligt skönt!!) jag och Astrid var med i lilla ateljen och hjälpte till lite när det gjordes påskharar. Läraren ska jag inte säga något om. Var arg på alla barn hela tiden under denna timme...
  Jag träffade också några barn för sista gången någonsin (känns trist att säga...) då dem flesta är lediga imorgon.
    Maaah sen är jag fett nervös då en lärare har sagt att dem håller på att "fixa" något till alla praoelever som varit där i två veckor nu. Jag och Astrid var otroligt nyfikna när vi gick hem kan jag säga.

BTW Titanic har nypremiär idag samt att en av mina favoritisband SugarPlum Fairy spelar i Stockholm idag (utan åldersgräns) och jag får inte gå på något av det vilket slutar med suris.
(nej är faktiskt glad och snäll idag.)


Kommentarer
Postat av: Tove (:

Vilken fin tygpåse!!! Har oxå tänkt köpa tröja och tygpåse från Merchworld men inte tagit tag i det ännu ^^ Vart har du köpt dina? (:

SV:Nej jag har inte sett Erik live nån gång förut då han (sen jag började lyssna på honom) aldrig varit i närheten av Halmstad :/ Men när jag såg att han skulle till Gbg blev jag heeeeelt överlycklig (a)

2012-04-05 @ 22:39:42
URL: http://tovses.blogg.se/
Postat av: Matilda

Glad påsk finis!:)

2012-04-06 @ 15:13:30
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0