030412



Hej alla gullehönor som läser detta.

Har haft en fin dag idag också. Praoen rullar på. Var i kyrkan idag och jag kan säga att jag inte är speciellt religös. Inte någonstans. Kom dessutom bara att tänka på Kungeln i Jungeln då dem talade om Jesus så att så kan det lite gå.
Påskpysslade gjorde vi också i kyrkan. Påsktuppar. Finigt förstår ni!
En av dem som jobbade där trodde också att jag var runt 19-20 år då hon trodde att jag läste och studerade till att bli lärare...

Nu är det endast två dagar till på dessa praoveckor. Ska bli så otroligt skönt men tror dock att jag kommer sakna den lilla klassen jag är i nu. Dem är så himla fina och gulliga allihopa. Och om ni har dåligt självförtroende är det väldigt bra att besöka denna klass för oj vad ditt självförtroende kommer att öka. Alla dessa fina komplimanger man får varje dag, haha! Knasbarn.

Åh nu ska jag sysselsätta mig med något mer innan jag ska säga hej till min kära säng och sova ut så jag kan besöka en till dag i skolan samt äta påsklunch.
Pusshej.

Btw Titanic har premiär imorgon. Världens bästa film. Ska absolut se den på lovet nästa vecka, detta är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0