020412



Ny vecka och ännu en till praovecka. Otaggad som attsikans har jag varit på det. Trots detta har min dag varit helt okej. Har börjat komma in i det här nu. Är hårdare på att säga nej till alla dessa barn och har börjat hitta lite arbetsuppgifter här och där som bara inte handlar om att hjälpa till att stava samt räkna ut mattetal. 
 Idrott stod på schemat idag och fick reda på att det skulle vara dans. Hann självklar tänka en tänke som var något i stil med "OMG NEEEJEJEJEJEJEJEJ. JAG TÄNKER DÖ NU. ALDDDRIIIIGGG!!! Men sedan kom jag då på tanken att jag inte skulle vara med. PFFFT trodde jag. Man skulle dansa två och två och en saknade någon att dansa med. Vem tror vi att idrottsläraren skickar in dåå? MHaaaaa. Alla fattade allt fint förutom jag som förstöde allt med min dåliga kordination. KEWL.
 Jag har också fått reda på att dem i denna klass älskar Justin Bieber, Ulrik Munther och Youngblood. Mina favoriter (y) Tycker dem om One Direction och Eric Saaaaade blir jag antagligen självmordsbenägen (är detta ens ett ord troo?)
Jag har dock inte lärt dem vem Erik Hassle är och kommer antagligen inte göra det heller (besviken på mig själv!!!!). Jag tycker dock att jag kanske ska försöka få in de. Vet dock inte hur. Hjälper inte att gå i Erik Hassle tröjor. FAAAIIILLLLL.

Och detta inlägg blev något i stil med flummigt. Men det är vad jag är just nu. Jag hade tänkt att jag skulle styra upp bloggen lite men nnneeeee nu tänker jag inte det, nu skriver jag på mitt sätt och som jag är. HEJDÅÅÅÅÅ.

BTW så är det ett år sedan jag och Astrid var inne i stan och jag hittade en stencoool affisch. Då snöade det inte, det gör det idag. Jävla hfKJHFKJAKF SNÖ. NU HEJDÅÅÅÅ.

Kommentarer
Postat av: Ida Alsterhed

HAHAHA fint inlägg!

Känner att jag är kind of glad för att dom gillar Ulrik :D.

2012-04-03 @ 10:25:23
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Oliviasphotolife

Fin fin bild. :)



SV: Tack så mkt!

2012-04-05 @ 14:23:11
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0