04.09.11

Tjuue! :D

Nu så är de söndag och denna söndag har jag ägnat åt läxor. Åh vad man har saknat de! Fast nee. Engelska, SO, liite tyska samt två tal i matten. Myyys!
Nej men sen har jag nördat framför mobilen. Instagram. En skit kul app. Där man typ laddar upp bilder och så. Så jag tycker att mina kära vänner som har en iphone ska ladda ned den, för kul är den!

Vad jag också gjort är att jag kollat på Moreaus med mera. Åh vad jag gillade de programet. Jag och mamma kommer följa detta varje söndag. Åh jag gillade de verkligen! Sen längtar vi till oktober då Erik Hassle är med! :)

Men ja imorrn är de somsagt skola. Tisdag också. Resten av dagarna är de hemstudiedagar, de gillas!

Och idag är de den fjärde och ett år sen Mr.Hassle va med på nyhetsmorgon. Intressant? Oh yes.


Jag va liite busig i sommras och lekte "diskreta tanten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0