Ikea

Hellu! :)

Visst har man varit bra på att uppdatera idag? Haha. Har då iaf varit på Ikea idag med mamma och mormor. Kan ju då berätta de här, vet ju inte riktigt vilka som läser min blogg ens, haha, så vet inte vilka som vet om de, men ja de e ju då så att mina föräldrar skilt sig så i torsdag blev den nya lägenheten våran.
Så där ska jag ju då bo med mamma var andra vecka (tror jag...haha)
Men japp så idag har de shoppats till mitt nya rum. Oj vad svårt de va. Men jag har nu bestämt vad jag ska ha för stil i rummet och så!
Så de blir bra! Nya rummet är mycke större än de hos pappa och så har jag en walking closet (heter de va?) hihi så då blir man glaá! :D
Dock stinker de ciggaretrök i hela jävla lägenheten. URK! Meen de ska bort, nya tapeter och lite saker, sen så! ;D


Bild ett är lite så jag vill ha de i mitt rum, haha och så har vi mormor där också... Bild två är då mitt rum som de ser ut nu... :)

Garderoben min. Ska också fixas rätt ordentligt alltså!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åååh! Måste komma dit när det är klart och kolla! :D<3

och du måste ju se mitt "nya" rum (det är ju inte såå nytt långre :P)! <3

2011-09-04 @ 12:30:32
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0