Skolfoto

Halloj, halloj!! (hemligt tecken..)

Nu sitter jag vart vall i köket, har precis ätit en god frukost, dragit på mig kläderna som jag ska ha på mig på skolfotot, och nu skare fixas lite mer så att man är helt klar!

Men somsagt så äre skolfoto igen. Hata!! Man ser ALLTID helt muppad ut på båda klassfotot och de enskilda kortet. Man ska först stå trångt bredvid alla i klassen och sen ska man köra på ett fakeleende.
Sen blir de enskit foto och om de va stelt och trist innan så är de inget imot detta. Fuuu!!

Men hinner inte skriva mer nu, så pöss!


Kommentarer
Postat av: emmi

Sv; Haha aa, där är duuuuu fillan! ;D<3

Blev det bra med den bilden jag bytte till, eller ska jag byta bild igen? :)<3

2011-09-29 @ 19:34:56
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0